آیا هر روش به اجتناب از دیالیز و بهبود عملکرد کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر روش به اجتناب از دیالیز و بهبود عملکرد کلیه وجود دارد

آیا هر روش برای جلوگیری از دیالیز و بهبود عملکرد کلیه وجود دارد؟ دیالیز می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر انجام بخشی از کار کلیه ها زندگی می کنند، اما طولانی از لحاظ دیالیز خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی به ارمغان بیاورد. بنابراین مردم به دنبال برخی از روش های جایگزین برای درمان بیماری کلیه است.
آیا هر روش برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟
در گذشته، پیوند کلیه تنها راه برای کمک گرفتن بیمار بیماری کلیوی دیالیز خلاص شدن از شر است و هنوز هم یکی از موثر ترین راه برای درمان بیماری کلیه در روز ما است. اما از آن خواهد شد مقدار زیادی از پول هزینه، بنابراین نه همه بیمار می تواند برای این درمان ایستاده اند.
یکی دیگر از راه موثر برای درمان بیماری های کلیوی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است، که یک نوع از طب چینی بر اساس طب سنتی گیاه چینی است. در مقایسه با پیوند کلیه، طبیعی تر است. چه چیزی بیشتر، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. بنابراین برای افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، این درمان بهترین انتخاب برای آنها است.
آیا هر روش به بهبود عملکرد کلیه وجود دارد؟
همانطور که در بالا ذکر شد، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، به گونه ای، می تواند عملکرد کلیه به حدی بهبود بخشد. برای افراد مبتلا به آسیب خفیف کلیه، آنها ممکن است شانس بهبود عملکرد کلیه با کمک این درمان و یک رژیم غذایی مناسب.
آیا پاسخ شما می خواهید به شما کردم؟ اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در درمان بیماری های کلیوی دارند، به شما خوش آمد به طور مستقیم دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا شما می توانید زیر پیام ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: